Головна проблема при перегляді навчальних відеороликів - пасивність глядачів.
H5P.(https://h5p.org/), Тому з'являється необхідність прикріпити до відео навчальні завдання, організувати опитування або обговорення, забезпечити відео додатковою інформацією або посиланнями на веб-ресурси. Тобто зробити відео інтерактивним.
Інтерактивне відео розв'язує одночасно три задачі:
1) полегшує засвоєння навчального матеріалу, дає підказки, коментарі по ходу перегляду, дозволяє дізнатися більше (за допомогою посилань на веб-ресурси);
2) дає можливість активізувати засвоєння матеріалу і проконтролювати це за допомогою опитувань, завдань, обговорень;
3) вносить в навчання елемент гри, дозволяючи глядачеві самому обирати сюжет при перегляді відео.